Sistemul de educatie

 Scoala viitorului

Programele se concentreaza pe sprijinirea dezvoltarii unei culturi organizationale constructive in unitatile de invatamant.

  • Scoala – autoritati – parinti – organizarea de evenimente care sprijina schimbul de idei si experiente intre cei trei actori implicati in dezvoltarea copiilor.
  • Dezvoltare organizationala – proiect de masurarea culturii organizationale si de schimbarea organizationala in scoli:
     – Identificarea obiectivelor scolii
     – Identificarea indicatorilor cheie
     – Masurarea culturii organizationale
     – Proiectarea programului de dezvoltare
     – Derularea programului de dezvoltare (training si coaching)
    – Scoala ca o firma – program de dezvoltare atreprenoriala in educatia formala

 

Dascalul viitorului

Programele sunt concepute pentru a ajuta profesorii sa-si adapteze permanent stilul la mediul social si economic, astfel incat procesul de invatare sa fie placut, eficient si orientat spre dezvoltarea acelor abilitati si convingeri care sa-i ajute pe copii si tineri sa fie autonomi si adaptati cerintelor pietei.
 

  • Curs formator
  • Adaptarea stilului de predare – Metoda Life Orientation in scoală – participanti isi vor identifica stilul de invatare si necesitatea adaptarii la stilul personal al fiecarui elev
  • Dascalul ca mentor si indrumator – program de extindere a rolului profesorului: mentor, coach, consilier.
  • Învățare prin rezultate.
  • Învățarea experiențială.
  • Comunică cu credibilitate și persuasiune – participantii vor invata tehnici care sporesc credibilitatea si faciliteaza transmiterea mesajelor.
  • Schimb de experienta intre scoli.

 

 Scoala viitorului 

Programele se concentreaza pe sprijinirea dezvoltarii unei culturi organizationale constructive in unitatile de invatamant. 

  • Scoala – autoritati – parinti – organizarea de evenimente care sprijina schimbul de idei si experiente intre cei trei actori implicati in dezvoltarea copiilor.
  • Dezvoltare organizationala – proiect de masurarea culturii organizationale si de schimbarea organizationala in scoli:
     – Identificarea obiectivelor scolii
     – Identificarea indicatorilor cheie
     – Masurarea culturii organizationale
     – Proiectarea programului de dezvoltare
     – Derularea programului de dezvoltare (training si coaching)
    – Scoala ca o firma – program de dezvoltare atreprenoriala in educatia formala

Dascalul viitorului 

Programele sunt concepute pentru a ajuta profesorii sa-si adapteze permanent stilul la mediul social si economic, astfel incat procesul de invatare sa fie placut, eficient si orientat spre dezvoltarea acelor abilitati si convingeri care sa-i ajute pe copii si tineri sa fie autonomi si adaptati cerintelor pietei.
  

  • Curs formator
  • Adaptarea stilului de predare – Metoda Life Orientation in scoală – participanti isi vor identifica stilul de invatare si necesitatea adaptarii la stilul personal al fiecarui elev
  • Dascalul ca mentor si indrumator – program de extindere a rolului profesorului: mentor, coach, consilier.
  • Învățare prin rezultate.
  • Învățarea experiențială.
  • Comunică cu credibilitate și persuasiune – participantii vor invata tehnici care sporesc credibilitatea si faciliteaza transmiterea mesajelor.
  • Schimb de experienta intre scoli.